مرجع دانلود برترین کتاب های صوتی

دریافت بهترین کتاب ها و کتاب های صوتی در گروه های مختلف

کتاب یخ شکن ها اثر تام شرایتر (ال بزرگ)


کتاب یخ شکن ها اثر تام شرایتر (ال بزرگ)

نام کتاب: کتاب یخ شکن ها اثر تام شرایتر (ال بزرگ)

حجم کتاب: 590 کیلوبایت

تعداد صفحات: 126

فرمت کتاب: pdf

نویسنده: تام شرایتر

مترجم: علی معتمدی

زبان: فارسی

 

 

توضیحات:
کتاب یخ شکن‌ها: چه کار کنیم که مشتری اصرار کند کار را به او معرفی کنیم نوشته‌ی تام شرایتر، بر روش‌های بازاریابی شبکه‌ای موفق تأکید دارد و می‌خواهد به شما بیاموزد که چگونه مشتری احتمالی را جذب کنید.

 

یخ شکن‌ها (Ice Breakers) به مباحث پیرامون حوزه‌ی بازاریابی و مدیریت کسب و کار می‌پردازد. این کتاب دربردارنده‌ی اولین کلمات از گفت و گوی شما با مشتری احتمالی برای معرفی محصول یا فرصت شغلی مد نظرتان است. واژه‌هایی که شما به عنوان یخ شکن‌های خود برمی‌گزینید، موجب به وجود آمدن یک کسب و کار موفق بازاریابی شبکه‌ای یا باعث شکست شما می‌شوند.

 

اکثر بازاریاب‌های شبکه‌ای کم تجربه به سختی کار می‌کنند، اما به دلیل اینکه دقیقاً نمی‌دانند چه کلمات سنجیده‌ای برای صحبت با مشتری احتمالی به کار بگیرند، نمی‌توانند او را جذب کنند. این تجربه‌ی تلخ اگر چند بار رخ دهد، بازاریاب شبکه‌ای تحت تأثیر قرار خواهد گرفت. اما اگر او با مفهوم یخ شکن‌ها و کلمات سنجیده آشنا شود، مشتری‌یابی برایش کاری بسیار راحت و حتی به نوعی تفریح خواهد شد.

 

این کتاب دارای چندین فرمول مؤثر با مثال‌های متعدد می‌باشد که شما با کمک آن‌ها می‌توانید مفهوم یخ شکن‌ها را خوب یاد فراگیرید و دیگر نگران یافتن مشتری احتمالی یا دعوت از او برای شرکت در جلسه‌ی معرفی نشوید، چون از این به بعد مشتری احتمالی خودش اصرار دارد که کار را به او معرفی نمایید.

 

تام شرایتر (Tom Schreiter) معروف به ال بزرگ، بیش از 4 دهه در بازاریابی شبکه‌ای فعالیت دارد. او علاوه بر گردآوری مجموعه کتاب‌های آموزشی، در بیش از 80 کشور دنیا سخنرانی داشته است و شیوه‌های مشتری‌یابی و صحبت با مشتری احتمالی را با تحلیل تک تک کلمات و تأثیر آن‌ها آموزش می‌دهد.

 

در بخشی از کتاب یخ شکن‌ها: چه کار کنیم که مشتری اصرار کند که کار را به او معرفی کنیم می‌خوانیم:

 

اگر قصد زدن بنزین یا گاز را ندارید، می‌توانید برای صرف چای یا قهوه بایستید. سر صحبت را با پیش‌خدمت باز کنید، رابطه‌ی نزدیک بسازید، و بعد بگویید، «من جدیداً راهی پیدا کردم که می‌تونی همین حقوق الانت رو بگیری ولی دیگه مجبور نباشی بعد از ظهرها کار کنی. اگه دوست داری بدونی چطور، با کمال میل برات توضیح می‌دم. حالا می‌شه یه خرده بیشتر شکر بدی که قهوه‌مو شیرین‌تر کنم؟»

 

به همین سادگی. بسیاری از بازاریاب‌های شبکه‌ای این سؤال سخت را می‌پرسند، «اما من شش ماه هست که توی این کارم. چطوری می‌تونم بگم که جدیداً یه راهی پیدا کردم؟» سؤال خوبیه. سه راه حل سریع داریم:

 

1. می‌توانید بگویید، “من راهی پیدا کردم.” اما این عبارت در مقایسه با عبارت “من جدیداً راهی پیدا کردم” قدرت و تأثیرگذاری کمتری دارد. عبارت دوم ذهن مخاطب را میخکوب و او را مجبور می‌کند که گوش بدهد.

 

2. شرط می‌بندم جدیداً یک چیز جدیدی در کسب و کارتان پیدا کرده‌اید. شاید یک محصول جدید، یک راه جدید برای مصرف محصولی که دارید، یک خاصیت جدید در محصول‌تان، یا شاید سود مالیاتی جدید. خب الان می‌توانید به مشتری احتمالی‌تان بگویید که جدیداً راهی پیدا کرده‌اید که...

 

3. از همین عبارت “من جدیداً راهی پیدا کردم...” استفاده کنید. هیچ‌کس متوجه نمی‌شود. در واقع، کسی به زندگی ما اهمیتی نمی‌دهد، چون همه فقط به زندگی خودشان فکر می‌کنند. حتی اگر دیروز با آن‌ها صحبت کرده باشید، اکثراً یادشان نمی‌آید یا اصلاً گوش نداده‌اند که چی گفتید. در این چهل و چند سال تجربه‌ی بازاریابی شبکه‌ای، هیچ‌کس اصلاً از من نپرسید چرا گفتم، “من جدیداً راهی پیدا کردم...”

 


مبلغ واقعی 6,692 تومان    20% تخفیف    مبلغ قابل پرداخت 5,354 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۸ اردیبهشت ۱۳۹۹               تعداد بازدید : 54997

برچسب های مهم

دیدگاه های کاربران (0)

آیدی تلگرامی به نشانی:hascomp@

از خرید شما سپاسگزاریم © 2020-1399

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما